مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 17:052020-10-31سياسي

آمادگی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) برای کمک به زلزله زدگان ازمیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم*الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ* ﴿156﴾/بقرهحادثه ناگوار زلزله در شهر ازمیر ترکیه موجب اندوه و .

- آمادگی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) برای کمک به زلزله زدگان ازمیر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در پی وقوع زلزله اخیر ازمیر تدکیه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم*الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ* ﴿156﴾/بقرهحادثه ناگوار زلزله در شهر ازمیر ترکیه موجب اندوه و تاثر ملت مسلمان ایران گردید.

ضمن اعلام تسلیت در پی جانباختن تعدادی از مردم مسلمان ترکیه از صمیم قلب برای آسیب دیدگان و مجروحین این حادثه از خداوند رحمان صبر و شفای عاجل مسئلت داریم.

بنا بر فرائض اسلامی، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق ع اعلام می دارد که با تمامی توان آماده است تا هرگونه کمک مادی و معنوی در این زمینه را به انجام رساند و در این راه ذره ای دریغ نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) برای کمک به زلزله زدگان ازمیر

آمادگی بسیج دانشگاه امام صادق(ع) برای کمک به زلزله زدگان ازمیر