مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:552020-10-31سياسي

مسئولان فرمایشات رهبری را زمین نگذارند/پیگیر وضعیت کولبران خواهیم بود


نماینده ولی فقیه یک نگاه عام به وضعیت استان کردستان دارد و بدون شک مشکلات و مطالبات را به دفتر مقام رهبری ارائه می دهیم و انتظار داریم مسئولان فرمایشات رهبری را زمین نگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در کارگروه پیگیری مطالبات شهرهای مرزی استان کردستان اظهار کرد: بحث کولبران و آسیب هایی که این قشر می بینند به سال ها قبل باز می گردد و تا حدود زیادی از طریق اخبار با مشکلات این قشر آشنایی داریم و متاسفانه جای تاسف دارد.

وی افزود: باید ببینیم امروز چه کارهایی می توان برای بهبود وضعیت این قشر انجام دهیم و چگونه می توانیم به آنها کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: ما به عنوان یک تسهیلگر سعی می کنیم مشکلات کولبران را به گوش مسئولان برسانیم تا بتوان با تصمیم گیری های لازم این وضعیت را بهبود بخشیم.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که اعضای این کارگروه دلسوزی لازم را برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات کولبران دارند و دفتر نماینده ولی فقیه نیز آمادگی این را دارد تا در این مسئله ورود کند و راهکارهای حل این مشکلات را ارائه و پیگیری کند.

مشکلات کولبران حیثیت نظام را زیر سوال می برد یک کارشناس مسائل سیاسی نیز در این جلسه گفت: اگر به سخنان رهبر انقلاب در خصوص قاچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فرمایشات رهبری را زمین نگذارند/پیگیر وضعیت کولبران خواهیم بود

مسئولان فرمایشات رهبری را زمین نگذارند/پیگیر وضعیت کولبران خواهیم بود