مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-31اقتصادي

راه اندازی سامانه ملی اشتغال و کسب و کار/ کارجویان هم در این سامانه ثبت نام کنند


مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار از راه اندازی سامانه ملی اشتغال و کسب و کار خبر داد و گفت: هم شاغلان و هم افراد جویای کار می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین محمودی سفیدکوهی امروز در ارتباط زنده با شبکه خبر در مورد راه اندازی ابلاغ شد قرار بود ایجاد ساماندهی و تقویت بازار کار توسط سامانه ای انجام شود.

همچنین برای مدیریت بازار کار براساس ماده 10 مصوبه کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی قرار شد وزارت کار بانک اطلاعاتی اشتغال ایرانیان را برای افراد در سن کار یعنی از 15 سال به بالا فراهم کند.

وی افزود: براساس مقررات سازمان بین المللی کار هم باید سامانه اطلاعات بازار کار کشور تهیه شود و بنابراین وزارت کار برای راه اندازی سامانه ملی اشتغال و نیروی کار اقدام کرد.

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار همچنین در مورد ثبت نام کارگران و کارفرمایان و کارجویان در سامانه ملی اشتغال و کسب و کار گفت: این سامانه برای اطلاعات بازار کار شامل داده های کمی و کیفی اشتغال و نیروی کار است که با هدف شناسایی و رصد مستمر جمعیت در سن کار کشور راه اندازی شده است که هدف آن شناسایی شاغلان، افراد بیکار و جویای کار و جمعیت فعال و کارفرمایان رسمی و غیر رسمی در کشور است که این اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه ملی اشتغال و کسب و کار/ کارجویان هم در این سامانه ثبت نام کنند

راه اندازی سامانه ملی اشتغال و کسب و کار/ کارجویان هم در این سامانه ثبت نام کنند