مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:252020-10-31سياسي

قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در دادسرای تهران تشکیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به دنبال اعلام گزارش های مردمی و ضابطین مبنی بر ایجاد ناامنی در برخی از نقاط شهر تهران توسط اراذل و اوباش، - در راستای ارتقای امنیت عمومی و مبارزه با ایجاد ناامنی، قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به دنبال اعلام گزارش های مردمی و ضابطین مبنی بر ایجاد ناامنی در برخی از نقاط شهر تهران توسط اراذل و اوباش، تاکید اخیر ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر برخورد قاطع محاکم با اشرار و ناامن کنندگان جامعه و بازدید دکتر علی القاصی دادستان عمومی و انقلاب تهران و برخی از معاونشان از محلاتی در تهران برخورد با این هنجارشکنان در دستور کار قرار گرفت.

در همین رابطه جلسه ای به منظور ارزیابی اقدامات و ارتقای سطح هماهنگی و تشدید اقدامات مقابله ای علیه اراذل و اوباش با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران، فرماندهان ارشد نظامی، انتظامی و امنیتی استان و قضات ذیربط در دادسرای تهران تشکیل شد.

علی القاصی مهر در این جلسه با اشاره بر ضرورت ارتقای امنیت عمومی و احساس امنیت بر لزوم انجام اقدامات هماهنگ ضابطین برای مقابله با ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در دادسرای تهران تشکیل شد

قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در دادسرای تهران تشکیل شد