مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 15:102020-10-31سياسي

اولویت آموزش و فرهنگسازی است


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: اولویت این ستاد، آموزش و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، استمرار کمک مومنانه و تشدید نظارت ها تا ریشه کن کردن کرونا است.

- ایسنا/فارس جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: اولویت این ستاد، آموزش و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، استمرار کمک مومنانه و تشدید نظارت ها تا ریشه کن کردن کرونا است.

عبدالرضا قاسمپور نیز در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در 2 ماهه اخیر، گفت: در این مدت 17 روز اعمال محدودیت را پشت سرگذاشتیم و این محدودیت ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تشدید بازرسی و نظارت ها در دستور کار قرار داشته و دارد که روز به روز در بخش دولتی و غیردولتی جدی تر و شدیدتر می شود.

قاسمپور ادامه داد: نیروهای مسلح همراهی خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشتند و سنگ تمام گذاشتند و هر جا نیاز بود در تامین امکانات و راه اندازی نقاهتگاه و سایر کمک ها فعالیت کردند.

معاون استاندار فارس گفت: مردم و هیئت های مذهبی همراهی خوبی در ماه محرم و صفر در برگزاری مراسم های عزاداری داشتند و بازگشایی مدارس با نظارت های انجام شده، مطلوب بود.

وی بیان کرد: موضوع افزایش تست و نمونه گیری از بیماران و افزایش تخت بیمارستان ها در دستور کار ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بوده و تاکید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت آموزش و فرهنگسازی است

اولویت آموزش و فرهنگسازی است