مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-31حوادث

کشف انبار احتکار نیم میلیون ماسک در غرب تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری درباره این عملیات گفت: مدتی قبل در رصد های اطلاعاتی همکارانمان مشخص شد که مالک یک انباری در یکی از محلات شهرک گلستان در غرب تهران مقادیر زیادی ماسک را جمع آوری و احتکار کرده است که در همین راستا .

- رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف بیش از نیم میلون ماسک احتکار شده از یک انبار در غرب تهران خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار علی ذوالقدری درباره این عملیات گفت: مدتی قبل در رصد های اطلاعاتی همکارانمان مشخص شد که مالک یک انباری در یکی از محلات شهرک گلستان در غرب تهران مقادیر زیادی ماسک را جمع آوری و احتکار کرده است که در همین راستا رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اطمینان از صحت گزارش دریافتی و هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات گفت: سرانجام روز گذشته ماموران پس از شناسایی مالک انباری، در عملیاتی برای دستگیری این فرد وارد عمل شده در جریان بازدید از آن 580 هزار ماسک سه لایه را کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه مالک انبار نیز دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این ماسک ها را بیش از یک میلیارد تومان برآورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار نیم میلیون ماسک در غرب تهران

کشف انبار احتکار نیم میلیون ماسک در غرب تهران