مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-31دانش

جذب آتش نشان در تهران فقط با قبولی در آزمون عِلمی و عَملی


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: کارکنان آتش نشانی ها باید از توان علمی و عملی لازم برخوردار باشند و به همین خاطر پذیرش این نیروها باید تنها از طریق آزمون های علمی و عملی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا طاهری نسب مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزمون عملی جذب نیروی انسانی برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداری های استان تهران در مرحله تکمیل ظرفیت صبح روز جمعه نهم آذرماه در محل دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

  وی گفت: آتش نشانی از جمله مشاغل حساسی است که اگر شاغلان در آن از توانایی های لازم برخوردار نباشند علاوه بر اینکه کارایی مورد نیاز در عملیات های  نجات را نداشته و با اخلال در روند امدادرسانی جان افراد در معرض آسیب را به خطر می اندازند، بلکه خود را نیز با تهدید مواجه می سازند بنابراین بسیار مهم است که کارکنان آتش نشانی ها از توان علمی و عملی لازم برخوردار باشند و به همین خاطر است که پذیرش این نیروها باید از طریق همین آزمون های علمی و عملی باشد.

محمد ابراهیمیان روشن رییس گروه اداری و استخدامی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، نیز در همین رابطه گفت: مجری این دوره از آزمون های علمی و عملی پذیرش کارکنان در مشاغل آتش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب آتش نشان در تهران فقط با قبولی در آزمون عِلمی و عَملی

جذب آتش نشان در تهران فقط با قبولی در آزمون عِلمی و عَملی