مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-31دانش

بیان دغدغه های رتبه برتر کنکور دکتری برای ادامه تحصیل و اشتغال


رتبه برتر کنکور دکترا با بیان اینکه جذب در شرکت های دولتی از دغدغه های فارغ التحصیلان مهندسی نفت است، گفت: از برخی دانشجویان حمایت هایی در ارتباط با هزینه و خوابگاه و .

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگیمیلاد نوبخت جویباری که در کنکور دکترا حائز رتبه برتر شده است، در گفت و گو با خبرنگار فارس از شهرستان ساری اظهار کرد: در سال 92 در رشته مهندسی مخازن نفت کارشناسی دانشگاه شیراز قبول شده بودم و رتبه اول را در بین ورودی ها از لحاظ معدلی کسب کردم، بعد با سهمیه استعداد درخشان از طریق بنیاد علمی نخبگان و بدون کنکور پذیرش دانشگاه صنعتی شریف را در دوره ارشد گرفتم.

وی با بیان اینکه همه رشته های تحصیلی ام مهندسی نفت و گرایش مهندسی مخازن نفت بود، افزود: سال 96 کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف را بدون کنکور قبول شدم و در دوره ارشد هم در دانشگاه شریف رتبه اول را در بین ورودی های مان کسب کردم و سپس برای دوره دکترا کنکور دادم و در رشته مهندسی نفت که دو قسمت بوده یک قسمت کنکور و یک قسمت مصاحبه، رتبه 4 آوردم و در مجموع رتبه اول را کسب کردم و دانشگاه صنعتی شریف قبول شدم.

رتبه برتر کنکور دکترا در ادامه افزود: در کشور ما تقریبا همه چیز به صنعت نفت مربوط است، نفت رشته های مختلفی دارد اما مهندسی مخازن بیشتر بر روی شبیه سازی عملکرد مخازن کاربرد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان دغدغه های رتبه برتر کنکور دکتری برای ادامه تحصیل و اشتغال

بیان دغدغه های رتبه برتر کنکور دکتری برای ادامه تحصیل و اشتغال