مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-31اقتصادي

7هزار مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان انجام شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری هفت هزار و 345 مورد بازرسی از نانوایی های استان انجام شد، گفت: - تخلفات نانوایی 20 درصد کاهش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان استان سمنان که به صورت ویدئو اجلاس برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و 345 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سراسر استان سمنان انجام شده است.

وی بابیان اینکه در این مدت شاهد کاهش 20 درصدی تخلفات در این صنف بودیم، تصریح کرد: این در حالی است که میزان بازرسی از نانوایی ها در این مدت نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه بازرسی از واحدهای صنفی باهدف کنترل قیمت و کیفیت نان تولیدی در سطح استان افزایش یافته است، افزود: تاکنون 301 پرونده تخلف در بازرسی از نانوایی های استان سمنان تشکیل شده است.

تشنه دل کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و عدم رعایت ساعت کاری را ازجمله مهم ترین تخلفات در این صنف برشمرد و گفت: ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده 920 میلیون ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7هزار مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان انجام شد

7هزار مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان انجام شد