مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-31بين الملل

واکنش اتحادیه اروپا به وخامت حال ماهر الاخرس


اتحادیه اروپا نسبت به وضعیت وخیم جسمانی ماهر الاخرس، اسیر فلسطینی که در اعتراض به بازداشت اداری بدون تفهیم اتهام دست به اعتصاب غذا زده، واکنش نشان داد.

- اتحادیه اروپا نسبت به وضعیت وخیم جسمانی ماهر الاخرس، اسیر فلسطینی که در اعتراض به بازداشت اداری بدون تفهیم اتهام دست به اعتصاب غذا زده، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این اتحادیه در بیانیه خود اعلام کرد، از نزدیک پیگیر وخامت وضعیت جسمانی الاخرس است که از بیش از 96 روز پیش اعتصاب غذا کرده است.

پیتر استانو، سخنگوی اتحادیه گفت، صرف نظر از ادعاهایی که علیه الاخرس می شود، اتحادیه بار دیگر درمورد استفاده گسترده از بازداشت اداری بدون تفهیم رسمی اتهام توسط رژیم صهیونیستی نگرانی همیشگی خود را اعلام می کند.

در حال حاضر حدود 350 فلسطینی تحت بازداشت اداری هستند.

بازداشتی ها حق دارند اتهامات خود را بدانند و عادلانه محاکمه شوند.

اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست به قوانین بین المللی انسانی احترام بگذارد و نسبت به حقوق بشر، حقوق تمامی اسرا و توافقنامه چهارم ژنو متعهد باشد و از سلامتی الاخرس مراقبت کند.

روز پنجشنبه دادگاه اسراییل با آزادی الاخرس که نود و ششمین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر گذاشته، یا انتقال او به یکی از بیمارستان های فلسطینی مخالف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اتحادیه اروپا به وخامت حال ماهر الاخرس

واکنش اتحادیه اروپا به وخامت حال ماهر الاخرس