مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-31سياسي

استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای گرامیداشت 13 آبان در فارس


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس از ظرفیت شبکه شاد برای گرامیداشت یوم الله 13 آبان استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کلاس های درس در حال حاضر به صورت مجازی برگزار می شود، اما فضای مجازی و شبکه شاد این فرصت ارزنده را در اختیار مدارس قرار می دهد تا با برنامه های هدفمند تبلیغی و تبیینی روز 13 آبان را گرامی بدارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس از دبیران و آموزگاران که در کلاس های مجازی فرصت گفتگو با دانش آموزان را دارند در خواست کرد که پیرامون 3 حادثه مهم روی داده در 13 آبان یعنی تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال 1342، به شهادت رسیدن جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در سال 1357 توسط رژیم پهلوی و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی با دانش آموزان گفت و گو کنند و نسل امروز جامعه را با رویدادهای مهم تاریخی، اجتماعی و نیز راهبردهای کلان و اساسی نظام اسلامی و دشمنی های گسترده ی بد خواهان انقلاب آشنا سازند.

بانشی، آگاهی عمیق دانش آموزان نسبت به رویدادها و تحولات اجتماعی، جهانی و منطقه ای را شاخصه ای مهم در تربیت نسل امروز دانست که می تواند در مقاومت و پایداری جوانان ما در برابر خواسته های ظالمانه ی دشمنان تأثیر فراوان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای گرامیداشت 13 آبان در فارس

استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای گرامیداشت 13 آبان در فارس