مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-31پزشكي

رکوردشکنی کرونا در یزد


819 تن از شهروندان استان یزد تا روز پنجشنبه (9 آبان‌ماه) در بیمارستان‌های سراسر استان بستری شدند که از این لحاظ یزد رتبه نخست را در کشور کسب کرده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت‌و‌گو با «ایران» با اعلام این مطلب گفت: تاکنون 150 تن از این بیماران در بخش آی‌سی‌یو بستری هستند و متأسفانه تعداد مبتلایان رو به افزایش است.

دکتر ابراهیم سلمانی با بیان اینکه بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا مربوط به شهرستان‌های یزد، میمند، مهریز، ابرکوه و خاتم است، اظهار داشت: با اینکه شاهد افزایش مبتلایان به این بیماری هستیم اما تاکنون خوشبختانه تمامی بیمارستان‌های استان برای پذیرش آنان با مشکلی مواجه نشده و با آمادگی کامل در حال خدمات‌رسانی به این بیماران هستند.

وی با اشاره به تعطیلات آخر هفته جاری از هم استانی‌ها خواست در شرایط فعلی از سفر و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی جداً پرهیز کنند و در صورت حضور در اجتماعات، استفاده از ماسک، شست و شوی دست‌ها و فاصله اجتماعی حداقل یک و نیم متر را رعایت کنند.

این مسئول با بیان اینکه با تعطیلی‌های اعمال شده برای برخی کسبه و نیز تداوم اعمال سخت‌گیری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها برای مشاغل سطح شهرها خاطرنشان کرد: باتوجه به اعمال محدودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی کرونا در یزد

رکوردشکنی کرونا در یزد