مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-31اقتصادي

افزایش تولید بزرگترین میدان نفتی اروپای غربی


تولید نفت میدان یوهان اسوردراپ که بزرگترین میدان نفتی اروپای غربی است، با مجوز دولت نروژ برای افزایش تولید در سه ماهه چهارم امسال، افزایش خواهد یافت.

- تولید نفت میدان یوهان اسوردراپ که بزرگترین میدان نفتی اروپای غربی است، با مجوز دولت نروژ برای افزایش تولید در سه ماهه چهارم امسال، افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت لاندین انرژی که یکی از شرکای کوچک در این پروژه تحت اداره شرکت اکویینور است، اعلام کرد پس از این که برخی از میادین نفتی به دلیل مسائل فنی در سه ماهه سوم تولید کمتری داشتند، دولت نروژ مجوز تولید یوهان اسوردراپ و همچنین میادین ادوارد گریگ و اَلوهایم را برای سه ماهه چهارم افزایش داد.

نروژ به دلیل افت شدید قیمتهای نفت در مارس و آوریل و در راستای حمایت از تلاشهای جهانی برای تقویت قیمتها و کاهش اشباع عرضه در بازار، تولید نفت خود را تا پایان سال 2020 محدود نگه داشته است.

این کشور در ژوئن تولیدش را 250 هزار بشکه در روز محدود کرد و سپس نرخ آن را تا پایان سال به 134 هزار بشکه در روز تسهیل کرد.

برای نخستین بار از سال 2002 است که نروژ به کاهش تولید هماهنگ با سایر تولیدکنندگان پیوسته است.

این کشور پس از این که قیمت نفت بعد از حادثه 11 سپتامبر به پایین 20 دلار در هر بشکه سقوط کرد، در نیمه اول سال 2002 تولیدش را 150 هزار بشکه در روز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید بزرگترین میدان نفتی اروپای غربی

افزایش تولید بزرگترین میدان نفتی اروپای غربی