مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-31اقتصادي

تداوم کوچ «حقیقی ها» از بورس تهران


اولین هفته آبان ماه با افت 8/ 8 درصدی شاخص کل بورس تهران به پایان رسید و این نماگر به کمترین مقدار از اواخر بهار نزول کرد.

هفته تماما منفی سهام در حالی رقم خورد که بازیگران حقوقی در کل ایام هفته در نقش خریدار ظاهر شدند و در مجموع شاهد جابه جایی سهامی به ارزش .

- ، اولین هفته آبان ماه با افت 8/ 8 درصدی شاخص کل بورس تهران به پایان رسید و این نماگر به کمترین مقدار از اواخر بهار نزول کرد.

هفته تماما منفی سهام در حالی رقم خورد که بازیگران حقوقی در کل ایام هفته در نقش خریدار ظاهر شدند و در مجموع شاهد جابه‌جایی سهامی به ارزش 4هزار و 463 میلیارد تومان از سبد سهام حقیقی‌ها به پرتفوی بازیگران عمده بازار بودیم.

در این میان نگاهی به عملکرد صنایع 38 گانه بورسی حکایت از خالص فروش حقیقی‌ها در 32 گروه در کنار توجه به 4 صنعت بورسی دارد.

از این رو در حالی سهامداران خرد بورس تهران به خروج از سهام بزرگ و عمدتا کامودیتی‌محور ادامه دادند که گروه‌های کوچک‌تر مورد اقبال حقیقی‌ها واقع شدند.

عملکرد بازیگران سهام در صنایع 38گانه بررسی‌های «دنیای اقتصاد» نشان می‌دهد در مجموع معاملات هفته منتهی به 7 آبان ماه، گروه فلزات اساسی شاهد جابه‌جایی سهامی به ارزش هزار و 276 میلیارد تومان در مسیر حقیقی به حقوقی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کوچ «حقیقی ها» از بورس تهران

تداوم کوچ «حقیقی ها» از بورس تهران