مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 03:352020-10-31پزشكي

«نوسکاپین» تکثیر ویروس کرونا را مهار می کند؟


طرح تحقیقاتی با عنوان «بررسی تاثیر ترکیب مکمل های هسپریدین، آرتیمیزینین - آرتیمیزیا آنوا، نوسکاپین، رزوراترول، ان استیل سیستیین و دوز بالای ویتامین C بر درمان و علایم بالینی بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کووید 19 علامت دار» در بیمارستان امام رضا(علیه .

- ایسنا/کرمان طرح تحقیقاتی با عنوان بررسی تاثیر ترکیب مکمل های هسپریدین، آرتیمیزینین - آرتیمیزیا آنوا، نوسکاپین، رزوراترول، ان استیل سیستیین و دوز بالای ویتامین C بر درمان و علایم بالینی بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کووید 19 علامت دار در بیمارستان امام رضا(علیه السلام) شهرستان سیرجان در شهریورماه سال جاری، با موفقیت به پایان رسید.

این طرح که به همت چند تن از محققان کشورمان طراحی شده بود، زیر نظر دکتر علی امجدی پزشک متخصص عفونی و دکتر معصومه محمدپور به پایان رسید.

دکتر علی امجدی متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری و مجری این طرح تحقیقاتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بنده در موج دوم کرونا در حال کار روی یک شربت و اثر ضدسرفه آن بر روی بیماران بودم که با دکتر محمدپور از محققین کشور آشنا شدم و بعد از بررسی ها به این نتیجه رسیدیم ماده نوسکاپین اثر مهارکننده ویروس دارد و تکثیر ویروس کرونا را مهار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوسکاپین» تکثیر ویروس کرونا را مهار می کند؟

«نوسکاپین» تکثیر ویروس کرونا را مهار می کند؟