مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 02:502020-10-30سياسي

امام خمینی مصیبت شهادت آیت الله قاضی طباطبایی را نشانه چه دانسته اند؟


آیت الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی در دهم آبان ماه سال 58 به دست گروهک فرقان به شهادت رسید، به همین مناسبت امام پیامی خطاب به ملت ایران صادر کردند.

- در ادامه آمده است: پیام امام به مناسبت شهادت آیت الله قاضی طباطبایی "بسم اللّه الرحمن الرحیم اناللّه و اناالیه راجعون با کمال تأسف ضایعه ناگوار شهادت عالِم مجاهد، حجت الاسلام والمسلمین، آقای حاج سید محمد علی قاضی طباطبایی ـ رحمه اللّه علیه ـ را به عموم مسلمانان متعهد و علمای اعلام مجاهد و مردم غیور مجاهد آذربایجان و خصوص بازماندگان این شهید سعید تسلیت عرض، و از خداوند متعال صبر انقلابی برای مجاهدین راه حق و اسلام خواستارم.

ملت عزیز برومند ایران و آذربایجانیان غیرتمند عزیز باید در این مصیبتهای بزرگ، که نشانه شکست حتمی دشمنان اسلام و کشور و عجز و ناتوانی و خودباختگی آنان است، هرچه بیشتر مصمم، و در راه هدف اعلای اسلام و قرآن مجید بر مجاهدات خود افزوده و از پای ننشینید، تا احقاق حق مستضعفین را از جباران زمان بنمایند.

عزیزان من، در انقلابی که ابرقدرت ها را به عقب رانده و راه چپاولگری آنان را از کشور بزرگ بسته است این ضایعات و ضایعات بالاتر، اجتناب ناپذیر است.

ما باید از کنار این وقایع با تصمیم و عزم و خونسردی بگذریم؛ و به راه خود ـ که راه جهاد فی سبیل اللّه است ـ ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی مصیبت شهادت آیت الله قاضی طباطبایی را نشانه چه دانسته اند؟

امام خمینی مصیبت شهادت آیت الله قاضی طباطبایی را نشانه چه دانسته اند؟