مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 21:552020-10-30بين الملل

عراقچی: منتظر پاسخ4 کشور درباره طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ هستیم


منتظر بررسی طرح ایران و دریافت پاسخ از سوی 4 کشور در یک فاصله کوتاه بوده تا با تکمیل آن به گونه ای که مورد پذیرش همگان قرار بگیرد راه را برای حل و فصل بحران قره باغ هموار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه ایش به جمهوری آذربایجان، روسیه و ارمنستان و در آخرین مقصد این سفر اش در آنکارا پس از دیدار و گفت و گو با سدات اونال معاون وزیر خارجه ترکیه، در گفت و گویی رویکرد کشور های درگیر در مناقشه قره باغ در مواجهه با طرح جمهوری اسلامی ایران را مثبت خواند.

وی ضمن برشمردن ویژگی های طرح جمهوری اسلامی برای حل مناقشه قره باغ از جمله داشتن رویکرد منطقه ای، به ناتوانی گروه مینسک در حل بحران قره باغ اشاره کرد و افزود: مکانیسم های دیگر مثل گروه مینسک را رد نمی کنیم، طرح ما هم جایگزین ابتکارات مینسک نیست، بلکه مکمل آن است و ما در صدد آن هستیم که از طریق یک رویکرد منطقه ای و به کارگیری همه بازیگران موثر منطقه برای حل این بحران به تلاش های جاری گروه مینسک کمک کنیم و نقاط ضعف آن را پوشش دهیم.

عراقچی همچنین درباره طرح پیشنهادی ایران گفت: ما منتظر بررسی طرح و دریافت پاسخ از سوی چهار کشور در یک فاصله کوتاه بوده تا با تکمیل آن به گونه ای که مورد پذیرش همگان قرار بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: منتظر پاسخ4 کشور درباره طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ هستیم

عراقچی: منتظر پاسخ4 کشور درباره طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ هستیم