مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 16:102020-10-30فرهنگي

در جشنواره فیلم کوتاه تهران چه می گذرد؟


«مروری بر اکران فیلم های ایرانی در جشنواره YIDFF2019» و «معرفی استراتژی های جشنواره درسدن» عنوان دو نشست تخصصی روز دوم از سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران است.

- جی پلاس، در سومین روز از برگزاری جشنواره سی و هفتم دو نشست از سری نشست های تخصصی 37_20 با حضور دو مدرس بین المللی برگزار می شود.

براین اساس، نشست مروری بر اکران فیلم های ایرانی در جشنواره YIDFF2019 در ساعت 20 امشب (جمعه 9 آبان) با حضور هاتسویو کاتو برگزار می شود.

نشست دیگر این روز به معرفی استراتژی های جشنواره درسدن با حضور آنه گشوتز اختصاص دارد که در ساعت 22 از لایو صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری @iycs.

ir پخش می شود.

مروری بر یک نشست تخصصی روز دوم براساس این گزارش، در دومین روز این جشنواره، نشست تخصصی راه های ورود و موفقیت در جشنواره فیلم هسیکس پک پنجشنبه، 8 آبان با حضور جرالد وبر و رامتین شهبازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست رامتین شهبازی گفت: تاریخ سینما در آغاز با ساختارهای هرمی آغاز می شود، ساختار هرمی یعنی کمپانی هایی که فیلم تولید و پخش می کنند و در سالن های سینمایی که در اختیار دارند به نمایش می گذارند.

او سپس درباره کمپانی هسیکس پک، توضیح داد: این کمپانی در سال 1990 میلادی تاسیس شد و کار آن توزیع فیلم در جشنواره های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جشنواره فیلم کوتاه تهران چه می گذرد؟

در جشنواره فیلم کوتاه تهران چه می گذرد؟