مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 14:102020-10-30سياسي

همه جوانب پروژه انتقال آب رودخانه به تهران را در نظر بگیرید


امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در رابطه با اجرای پروژه انتقال آب رودخانه کرج به تهران، گفت: به نظرم اجرای این پروژه با سیاست های کلی محیط زیست سال 94 که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، به علت شیوع ویروس کرونا و توصیه های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات باهدف جلوگیری از گسترش بیماری که منجر به توقف موقت برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شده است، آیت الله حسینی همدانی در قالب سی و پنجمین خطبه مکتوب جمعه توصیه ها و تذکراتی را بیان فرمودند.

متن سی و پنجمین خطبه مکتوب جمعه نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام جمعه کرج به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ اَلحَمدُالله رَبِّ العالَمینَ وَالصَّلاهُ وَالسَّلامُ عَلی رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ الطّاهِرین.

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته السلام علیک یا نور الله الذی یستضاء به به عنوان خطبه در هفته سی و ششم تعطیلی نماز جمعه، چند جمله مکتوب خدمت مردم خوب استان عرض می کنم.

و از خداوند منّان طلب می کنم در این روزهای پر خیر و برکت ولادت پیامبر رحمت، محمّد مصطفی صلی الله علیه وآله با نگاه رحمت به ما نظر کند و گرفتاری و بیماری را به عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه جوانب پروژه انتقال آب رودخانه به تهران را در نظر بگیرید

همه جوانب پروژه انتقال آب رودخانه به تهران را در نظر بگیرید