مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-30اجتماعي

هوای ناسالم برای گروه های حساس در شهرهای صنعتی/آسمان پایتخت روزهای آینده صاف است


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم تا اواسط هفته آینده کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا حد ناسالم برای گروه های حساس کاهش یابد.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: جوی آرام در پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور حاکم است و انتظار داریم تا اواسط هفته آینده کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا حد ناسالم برای گروه های حساس کاهش یابد.

وی افزود: از شنبه 10 آبان تا دوشنبه 12 آبان دمای هوا در استان های ساحلی خزر، اردبیل و شمال شرق کشور 3 تا 5 درجه افزایش می یابد و روز سه شنبه 13 آبان کاهش 4 تا 6 درجه دما داریم.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته پیشِ رو بارش پراکنده در شمال آذربایجان غربی دور از انتظار نیست.

اصغری ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 35 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با غبار محلی در برخی ساعات پیش بینی می شود که این شرایط تا روز سه شنبه 13 آبان حاکم است، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 24 و 13 درجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای ناسالم برای گروه های حساس در شهرهای صنعتی/آسمان پایتخت روزهای آینده صاف است

هوای ناسالم برای گروه های حساس در شهرهای صنعتی/آسمان پایتخت روزهای آینده صاف است