مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-30سياسي

طرح تکمیلی مقابله با کرونا 20 آبان آغاز می شود


طرح تکمیلی مقابله با بیماری ویروس کرونا با عنوان «طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» از بیستم آبان آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سردار سرتیپ پاسدار با عنوان طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از بیستم آبان آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح، همه مجاهدت هایی را که سپاه های استانی کشور در کمک به بیمارستان ها و تامین کادر های مورد نیاز آن ها، توزیع اقلام بهداشتی، آموزش و کمک به خانواده های نیازمند انجام می دهند، تکمیل می کند.

وی گفت: همه این اقدامات، راهبرد تدافعی است و ما در قالب این طرح جدید می خواهیم راهبرد دیگری را در کنار این راهبرد به عنوان راهبرد اصلی به میدان بیاوریم که آن راهبرد تهاجمی یعنی قطع زنجیره تکثیر ویروس از طریق بیماریابی با تکیه بر همه ظرفیت های انسانی، ارتباطی، مخابراتی و فناورانه و شبکه بهداشت و درمان کشور است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: این طرح خیلی ساده و روان و مردم پایه است و با هزینه های بسیار کم اجرا و هزینه های آن هم به صورت متمرکز تامین خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما همه همت و ظرفیت های خوبی را در این کار به عنوان کار اصلی به کار خواهیم بست و با توجه به تدابیر رهبر معظم انقلاب و پیگیری های مستمر فرمانده کل سپاه، ان شاء الله از بیستم آذر شاهد آغاز سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکمیلی مقابله با کرونا 20 آبان آغاز می شود

طرح تکمیلی مقابله با کرونا 20 آبان آغاز می شود