مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-30سياسي

چرا اقلامی مانند روغن باید گران و سپس کمیاب شود؟


امام جمعه رشت، وضعیت نابسامان معیشت مردم را به مسئولان یادآور شد و گفت: چرا اقلامی مانند روغن باید ابتدا تا این اندازه گران و سپس کمیاب شود؟ این در حالی است که از نظر تولید روغن مشکلی نداریم.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، وضعیت نابسامان معیشت مردم را به مسئولان یادآور شد و گفت: چرا اقلامی مانند روغن باید ابتدا تا این اندازه گران و سپس کمیاب شود؟ این در حالی است که از نظر تولید روغن مشکلی نداریم.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه جهانیان از برکت و رحمت وجود پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان بهره مند هستند، اظهار کرد: پیامبر(ص) در زمان حیاتش دشمنان زیادی داشت و امروز صهیونیسم به دشمنی خود با پیامبر ادامه می دهد.

وی توهین کنندگان به پیامبر اسلام(ص) ملعون دانست و افزود: عذاب الهی در انتظار افرادی است که پیامبر و اهل بیت ایشان را آزار می دهند لذا مسلمانان جهان اقدام نشریه فرانسوی را محکوم می کنند و دولت فرانسه با این حرکات خام و ناپخته خود به زودی سقوط خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به ناکارآمدی دولت فرانسه در مدیریت کرونا، خاطرنشان کرد: اقدام وقیحانه مکرون در اهانت به پیامبر(ص) نوعی فرافکنی در مقابل کاهش محبوبیت خود و ناتوانی در اداره کشور و شکل گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اقلامی مانند روغن باید گران و سپس کمیاب شود؟

چرا اقلامی مانند روغن باید گران و سپس کمیاب شود؟