مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 01:202020-10-29دانش

بودجه خوابگاه و غذا در دروان کرونا، صرف خرید لپ تاپ برای دانشجو شود


عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه در حال حاضر نیز بسیاری از دانشجویان با مشکل نداشتن وسایل کمک آموزشی الکترونیکی مواجه هستند، - عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه در حال حاضر نیز بسیاری از دانشجویان با مشکل نداشتن وسایل کمک آموزشی الکترونیکی مواجه هستند، گفت: بودجه مربوط به خوابگاه و غذا می تواند صرف خرید لپ تاپ ارزان قیمت برای این دانشجویان شود.

دکتر سید سعید بحرینیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در دوران کرونا، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کمک های بسیار زیادی را ارائه داد، گفت: در دانشگاه شهید چمران اهواز، تمامی اساتید تلاش کردند و زیرساخت ها و نرم افزارهای آموزش از راه دور را بکار گرفتند.

وی ادامه داد: البته در ابتدا به علت جدید بودن شرایط مشکلات زیادی وجود داشت اما در اواسط و انتهای ترم گذشته، تقریبا همه اساتید و دانشجویان، بر سیستم های مرتبط با آموزش الکترونیک تسلط کامل پیدا کردند و در ترم جاری بسیار حرفه ای عمل می کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز ضعف اصلی آموزش مجازی را تدریس دروس عملی دانست و اظهار کرد: در هر رشته ای، دانشجو باید با دستگاه ها و تکنیک های مختلفی آشنا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه خوابگاه و غذا در دروان کرونا، صرف خرید لپ تاپ برای دانشجو شود

بودجه خوابگاه و غذا در دروان کرونا، صرف خرید لپ تاپ برای دانشجو شود