مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 19:002020-10-29ورزشي

درخواست رسمی پرسپولیس از فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه، با ارسال نامه ای برای فیفا که برای فدراسیون فوتبال ایران، برانکو ایوانکوویچ و وکیل او دارو بوشیچ نیز ارسال شد، - باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فدراسیون بین المللی فوتبال خواستار رفع محرومیت این باشگاه و باز شدن پنجره نقل و انتقالات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه، با ارسال نامه ای برای فیفا که برای فدراسیون فوتبال ایران، برانکو ایوانکوویچ و وکیل او دارو بوشیچ نیز ارسال شد، خواهان لغو محرومیت از ثبت نقل و انتقالات (باز شدن پنجره نقل و انتقالات)، با توجه به پرداخت و تسویه کل بدهی خود به طلبکار (برانکو ایوانکوویچ) گردید.

در این نامه چنین آمده است: امیدواریم در هنگام مطالعه این نامه در سلامت کامل و روحیه ای شاد به سر ببرید.

گزارش بانکی که به عنوان مدرک پرداخت است و توسط آقای برانکو ایوانکوویچ و وکیل ایشان، آقای دارو بوشیچ برای ما ارسال شده است، به طور واضح، تصریح می دارد که مبالغ مورد نظر توسط پرسپولیس به حساب طلبکار واریز شده است.

این گزارش بانکی اظهار می کند که طلبکار تا تاریخ 27 اکتبر 2020 مبلغ یک میلیون و 25 هزار و 787 یورو از پرسپولیس دریافت نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رسمی پرسپولیس از فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات

درخواست رسمی پرسپولیس از فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات