مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 18:402020-10-29حوادث

افشای راز قتل در زابل با دستگیری سارقان خشن


دو سارق که پس از دستگیری به قتل مردی در سال 85 نیز اعتراف کرده بودند صبح دیروز در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شدند که با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات پیدا کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از سال 92 با شکایت زن جوانی که مدعی بود 2 راکب موتورسیکلت اموالش را به سرقت برده‌اند آغاز شد.

این زن در توضیح ماجرا گفت: مثل هر روز بعد از کارم در منطقه ورامین در حال رفتن به ایستگاه تاکسی بودم که به یکباره موتورسیکلتی با دو سرنشین نزدیکم شد و یکی از آنها با تیغ و چاقو مرا زخمی کرد و بعد هم در حالی که کیفم را محکم گرفته بودم من را روی زمین کشاندند و پس از گرفتن کیفم از محل متواری شدند.

پس از این اظهارات شناسایی سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت و در نهایت چند ماه بعد دو سارق به‌نام‌های بهرام و امیر دستگیر شدند آنها در ابتدای بازجویی به سرقت از زن جوان اعتراف و انگیزه‌شان را هم تفریح عنوان کردند.

در حالی که متهمان در اختیار پلیس آگاهی بودند تا درباره سرقت‌های دیگرشان تحقیقات کامل شود، آنها به قتل مرد جوانی در زابل اعتراف کردند.

بهرام به مأموران گفت: سال 85 ما مرتکب قتل شدیم و برای اینکه دستگیر نشویم از زابل به تهران آمدیم و در مناطق حاشیه‌ای تهران زندگی می‌کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای راز قتل در زابل با دستگیری سارقان خشن

افشای راز قتل در زابل با دستگیری سارقان خشن