مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 18:202020-10-29اقتصادي

افت شاخص بورس در هفته اول آبان


شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (7 آبان) به عدد یک میلیون و 288 هزار واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود 9.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، شاخص بورس در معاملات هفته جاری 124 هزار واحد کاهش داشت؛ شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (30 مهر ماه) با عدد یک میلیون و 412 هزار واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (7 آبان ماه) به عدد یک میلیون و 288 هزار واحد رسید.

شاخص کل (هم‌وزن) در پایان هفته گذشته 393 هزار و 872 واحد بود که در هفته جاری این عدد به 379 هزار و 967 واحد و شاخص نرخ (هم‌وزن) از 258 هزار و 31 واحد به عدد 246 هزار و 905 واحد رسید.

در چهار روز معاملاتی این هفته بورس نمادهای تولید نیروی برق آبادان، ایران خودرو، بهساز کاشانه تهران، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری سیمان تامین در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت، استخراج نفت و گاز به جز اکتشافات، سایر واسطه‌گری‌های مالی و قند و شکر با بالاترین درصد بازدهی همراه بودند.

همچنین نماد خرده فروشی، منسوجات، سایر حمل‌ونقل، لاستیک و پلاستیک، محصولات چرمی، وسایل ارتباطی، صنایع غذایی به جز قند و شکر، ماشین‌آلات و تجهیزات، کانی غیرفلزی، محصولات فلزی، استخراج سایر معادن، پیمانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شاخص بورس در هفته اول آبان

افت شاخص بورس در هفته اول آبان