مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:202020-10-29سياسي

ضرورت شکل گیری نهضت تبیین علیه جریان تحریف


نماینده رهبر انقلاب در آذربایجان شرقی بر ضرورت شکل گیری نهضت تبیین علیه جریان تحریف تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در جمع مسئولان بسیج دانش آموزی و دانش آموزان بسیجی استان، اظهار داشت: دانش آموزان مسئولان و مدیران آینده کشور خواهند بود و زمام امور به دست آنها مدیریت خواهد شد بنابراین باید بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش در تربیت آن ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه هرچه دانش آموزان به سمت بسیج دانش آموزی سوق یابند به همان میزان از آسیب ها مصون خواهند بود، تاکید کرد: توجه کنید آموزش های تربیتی آن ها مناسب با سن، ذائقه و زمان حال باشد تا نتایج بهتری را شاهد بود.

آل هاشم تبیین گام دوم انقلاب را رسالت مهم بسیج دانش اموزی خواند و اظهارداشت: بیانیه گام دوم، یک بیانیه و اطلاعیه عادی نیست بلکه منظور حرکت چند سال آینده انقلاب است.

امام جمعه تبریز ایجاد امید، انگیزه و مسئولیت پذیری آگاهانه نسبت به آرمان های انقلاب را از جمله ماموریت های بسیج دانش آموزی در راستای حرکت گام دوم انقلاب برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: باید حرکت بسیج دانش آموزی در تربیت دانش آموزان به گونه ای باشد که شاهد تحقق گام دوم انقلاب  در 10 یا 20 سال آینده باشیم و سریع تر به اهداف مدنظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شکل گیری نهضت تبیین علیه جریان تحریف

ضرورت شکل گیری نهضت تبیین علیه جریان تحریف