مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-29سياسي

برگزاری محافل قرآنی وحدت در مناطق محروم+عکس و صوت


محافل ویژه ولادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت، به همت بنیاد علوی و با همکاری جامعه فرهنگی قرآنی عصر، در مناطق کم برخوردار کشور خصوصاً مناطق سنی نشین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس محافل ویژه ولادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت، به همت بنیاد علوی و با همکاری جامعه فرهنگی قرآنی عصر، در مناطق کم برخوردار کشور خصوصاً مناطق سنی نشین برگزار می شود.

تاریخ های 6  و 8 آبان در مناطق محروم استان گرگان، 10 الی 14 آبان در استان های کردستان، ایلام و کرمانشاه و 10 الی 16 آبان در شهرستان های درمیان، قلعه گنج، زهکلوت، رمشک برگزار خواهد شد.

در این محافل که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد، قاریان بین المللی حاج حامد علیزاده، حاج سعید پرویزی و حاج وحید نظریان و همچنین حافظان بین المللی قرآن کریم حاج محمود نوروزی و جواد دلفانی و سیدحمیدرضا پورمرشد به تلاوت خواهند پرداخت.

همچنین در این محافل که با اجرای سیدحامدرشیدسادات، علی نعمت الله زاده و محمدباقر فغفوری همراه است، اهدای جوایز به کودکان حاضر در محفل و توزیع ماسک میان اهالی روستاها، انجام می پذیرد.

در همین راستا محافلی باحضور محمود نوروزی حافظ و قاری بین المللی قرآن کریم و سعید پرویزی در استان گلستان برگزار شد که در ادامه تصاویر و تلاوت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری محافل قرآنی وحدت در مناطق محروم+عکس و صوت

برگزاری محافل قرآنی وحدت در مناطق محروم+عکس و صوت