مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-29اجتماعي

تمدید آموزش غیرحضوری مدارس 8 شهرستان خراسان جنوبی تا 17 آبان


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، آموزش غیر حضوری مدارس هشت شهرستان استان تا هفدهم آبان ماه تمدید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، آموزش غیر حضوری مدارس هشت شهرستان استان تا هفدهم آبان ماه تمدید شد.

محمد علی واقعی، امروز پنج شنبه 8 آبان به خبرنگاران اعلام کرد: کلاس های درس 8 شهرستان بشرویه، بیرجند، درمیان، سرایان، قاین، فردوس، طبس و نهبندان که در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارند؛ به مدت یک هفته دیگر غیر حضوری شد.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، کلاس های درس سه شهرستان خوسف، سربیشه و زیرکوه در در وضعیت های نارنجی و زرد هستند، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و به صورت حضوری و با گروه بندی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مدیران، معلمان و اولیای این سه شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: علی رقم غیر حضوری شدن آموزش در سایر شهرستان های استان همچنان عملیات ضد عفونی مدارس ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید آموزش غیرحضوری مدارس 8 شهرستان خراسان جنوبی تا 17 آبان

تمدید آموزش غیرحضوری مدارس 8 شهرستان خراسان جنوبی تا 17 آبان