مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-29اجتماعي

تراکم دانش آموزی دغدغه مهم آموزش و پرورش قرچک


فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه تراکم دانش آموزی یکی از دغدغه های مهم این منطقه است، گفت: نباید در فضای آموزشی کاری کنیم که فشار اقتصادی بر دوش خانواده ها و اولیاء دانش آموزان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش در شهرستان فلسفه خاصی در سطح شهر دارد، مصوبات و دغدغه های این شورا باید حتماً پیگیری شود.

وی گفت: کمبود پرسنل و فضای آموزشی باید از دغدغه اصلی شورا باشد؛ ما نتوانستم به خوبی از ظرفیت فرهنگیان منطقه بهره مند بشویم و در سطح استان در حال پیگیری هستیم که نیروهای فرهنگیان منطقه در همین شهرستان حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه دولت در سال پایانی در حال تلاش است که بتواند در آموزش و پرورش تحولات خوبی را به وجود بیاورد، خاطرنشان کرد: ما با نصف ظرفیت فضای آموزشی در حال تحصیل دانش آموزان هستیم، مدیران و مسؤولان دست به دست هم بدهند تا برخی از نیازهای منطقه در بُعد آموزشی را برطرف کنیم.

خطیبی در خصوص خودکفایی مدارس بیان کرد: سال ها است که سرانه آموزشی پرداخت نشده است و نباید کاری کنیم که فشار اقتصادی بر دوش خانواده ها و اولیاء دانش آموزان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکم دانش آموزی دغدغه مهم آموزش و پرورش قرچک

تراکم دانش آموزی دغدغه مهم آموزش و پرورش قرچک