مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-29سياسي

زباله، ترافیک و رودخانه ها ازجمله مشکلات شهر رشت


نماینده عالی دولت در گیلان رفع مشکلاتی ازجمله زباله سراوان، ترافیک، وضعیت رودخانه ها و غیره را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: امیدوارم با تعامل سازنده مابین شورا و شهرداری رشت شاهد تحقق اهداف والایی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در مراسم معارفه شهردار رشت در سالن اجتماعات ناجا با تبریک اعیاد ربیع الاول و میلاد پیامبر بزرگ اسلام و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: با تأسی از آموزه ها و سیره حضرت محمد (ص) موضوع وحدت تحکیم و اهمیت پیداکرده است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اساسی ترین نهادهای خدماتی در هر شهر شهرداری ها هستند، افزود: شهرداری رشت نیز به عنوان شهرداری مرکز استان گیلان بسیار حائز اهمیت است و رشت جزو نخستین شهرهایی است که در آن بلدیه ایجاد شد و این مهم نمایانگر تمدن غنی مردمان این شهر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه سرمایه های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی رشت نه فقط در گیلان، بلکه در تمام کشور شناخته شده است، تصریح کرد: این موضوع وظایف تمام خدمتگذاران را در این عرصه دشوارتر می سازد و روی سخنم در این جلسه به سمت شهردار جدید رشت است و زمانی که درباره شایستگی های رشت صحبت می شود فقط به مباحث مادی نباید توجه کرد و تمامی مؤلفه ها دارای اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله، ترافیک و رودخانه ها ازجمله مشکلات شهر رشت

زباله، ترافیک و رودخانه ها ازجمله مشکلات شهر رشت