مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-29سياسي

حس پرسشگری باید در دانش آموزان تقویت شود


باید حس پرسشگری را در دانش آموزان تقویت کنیم تا بتوانند امروز در برابر توطئه دشمنان بایستند و آگاه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی صبح امروز در یادواره شهدای دانش آموز اظهار کرد: هشتم آبان حسین فهمیده به شهادت می رسد و روز 13 آبان نیز روز تسخیر لانه جاسوسی بوده که این هفته به نام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

  وی با بیان اینکه حسین فهمیده الگوی برای دانش آموزان همسن خودش است، افزود: باید از این شهید نوجوان الگو گرفت چراکه با شور و شوق در برنامه های انقلابی شرکت و جان خود را برای دفاع از این مملکت فدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: حسین فهمیده با حضور در جبهه جنگ و بستن نارنجک به خود موجب ترس دشمن و عقب نشینی آنها شد و محاصره ای را در هم شکست.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: هفته بسیج دانش آموزی امسال با عنوان دانش آموز انقلابی و مقاومت و استکبارستیزی نامگذاری کرده اند که اگر بخواهیم شعار امسال را با جانفشانی و ایثار شهید فهمیده همتراز کنیم، باید دانش آموزان ما این حصوصیات را از جمله انقلابی بودن را داشته باشند.

قربانی بیان کرد: دانش آموزان باید نسبت به امور فردی، اجتماعی و جامعه احساس مسوولیت کنند و در کنار آن بخوبی درس بخوانند و در هر شرایطی نشان دهند که در راستای رسالت اسلامی کشور حرکت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حس پرسشگری باید در دانش آموزان تقویت شود

حس پرسشگری باید در دانش آموزان تقویت شود