مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-29ورزشي

مراکز صنعتی در حوزه تیم داری ورود کنند


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بر ضرورت ورود مراکز صنعتی در حوزه تیم داری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس حاجی زاده چهارشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و سرپرست جدید ورزش و جوانان لامرد گفت: یکی از امتیازهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نظام ها در جهان دارد، مدیران و مسئولانی که این مسؤلیت را می پذیرند با یک نگاه خدایی و خدمت به مردم این مسؤلیت را قبول می کنند.

وی با اشاره به اینکه در زمان تصدی آقای غلامپور اتفاقات خوبی در لامرد رقم خورد اظهار کرد: سرانه ورزشی لامرد 95 صدم است و نزدیک به دو برابر استان فارس است که نشان آن است که کارهای بزرگی در شهرستان اتفاق افتاده است.

حاجی زاده ادامه داد: آقای فالی از جنس ورزش است، و سالیان سال در زمین های خاکی ورزش، خاک خورده و اگر کاری هم انجام شد با تلاش و همکاری این دوستان بوده است.

حاجی زاده توصیه هایی هم به مدیر جوان اداره ورزش و جوانان لامرد داشت و گفت: قانون مداری سرلوحه همه کارهای ماست و اعتقاد داریم هرجا قانون ملاک عمل شد ما می توانیم موفق باشیم و حتماً در سرلوحه کار شما هم همین است.

وی ادامه داد: با تلاش های فرماندار در مرکز استان اتفاق خوبی برای ورزش شهرستان افتاد، و توانستیم مبلغ دو میلیارد تومان را از سازمان برنامه و بودجه برای ورزش شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز صنعتی در حوزه تیم داری ورود کنند

مراکز صنعتی در حوزه تیم داری ورود کنند