مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-29سياسي

دوستی دولت های به ظاهر اسلامی با اسراییل امری خلاف وحدت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دوستی و رابطه دولت های به ظاهر اسلامی با اسراییل امری خلاف وحدت است.

- حجت الاسلام احمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: وحدت یکی از ارکان اساسی و بسیار مهم دین اسلام است و عامل و عنصری بسیار مهمی در برابر رخنه دشمن در جوامع اسلامی بوده است.

پیشرفت علمی و فرهنگ مسلمانان با وحدت محقق می شود مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیشرفت علمی و فرهنگ مسلمانان با وحدت محقق می شود، بیان کرد: امام (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر موضوع وحدت تأکید فراوان داشتند و نابودی دشمن صهیونیستی را وابسته به آن می دانستند.

رضایی ادامه داد: متأسفانه امروزه شاهد هستیم که برخی از دولت های به ظاهر اسلامی قصد برقرار کردن رابطه و دوستی با رژیم صهیونیستی را دارند که این امر در وهله اول خلاف وحدت است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع یک حیله انتخاباتی برای ترامپ است، گفت: اگر وحدت بین مسلمانان حدأقل در همین خاورمیانه برقرار بود هیچگاه آمریکا جرأت نمی کرد به بهانه های مختلف کشورهای اسلامی را اشغال و وارد منطقه ما شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آمریکا همیشه به بهانه تأمین امنیت در کشورهای اسلامی دخالت می کند، اظهار کرد: امنیت با وحدت بین اقشار مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی دولت های به ظاهر اسلامی با اسراییل امری خلاف وحدت است

دوستی دولت های به ظاهر اسلامی با اسراییل امری خلاف وحدت است