مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-29پزشكي

بالشت 8 کاره محافظت کننده در برابر باکتری ها و آلرژن ها ساخته شد


محققان موفق به ساخت بالشتی شده اند که علاوه بر محافظت از انسان در برابر عوامل آلرژی زا و بیماری زا، همیشه با تنظیم درجه حرارت، کاربر را خنک نگه می دارد.

- محققان موفق به ساخت بالشتی شده اند که علاوه بر محافظت از انسان در برابر عوامل آلرژی زا و بیماری زا، همیشه با تنظیم درجه حرارت، کاربر را خنک نگه می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک بالشت خوب برای تجربه یک خواب خوب در شب ضروری است، اما آیا می دانید که آنها می توانند کارهایی فراتر از تنها زیر سر گذاشتن برای یک خواب راحت انجام دهند؟ اکنون یک بالشت جدید می تواند ضمن خنک نگه داشتن شما به محافظت از شما در برابر آلرژن ها(عوامل آلرژی زا) و باکتری ها نیز کمک کند.

آلرژن نوعی آنتی ژن است که باعث واکنش غیرطبیعی و شدید سیستم ایمنی می شود.

آلرژن ها طیف وسیعی دارند که می توانند در مواد مختلف وجود داشته باشند.

این بالشت Carbon SnoreX نام دارد و اولین بالشت با فناوری هشت کاره دارای گرافن، مس و فوم حافظه دار کربن بامبو با فناوری AirTech است.

می توان هر دو دست را بدون اینکه مزاحمتی ایجاد شود، برای راحتی بیشتر در کناره های این بالشت قرار داد و همچنین دارای یک پوشش سرد است که به شما اطمینان می دهد در طول خواب، هرگز بیش از حد گرمتان نمی شود و همیشه به اندازه کافی خنک خواهید بود تا آرام بخوابید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالشت 8 کاره محافظت کننده در برابر باکتری ها و آلرژن ها ساخته شد

بالشت 8 کاره محافظت کننده در برابر باکتری ها و آلرژن ها ساخته شد