مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-29سياسي

1014/ شهید احسان سلگی: سرنگونی منافقین به وحدت شما بستگی دارد


شهید احسان سلگی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است «ای امت حزب الله! شما راهی را بروید که انبیاء رفتند شما راهی را بروید که امام حسین(ع) رفت و از ولایت فقیه و رهبری امام خمینی پیروی و پشتیبانی کنید و بدانید سرنگونی منافقین به وحدت و یکپارچگی شما بستگی دارد» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید احسان سلگی: بسم الله الرحمن الرحیم ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون خدایا از آن واهمه دارم که مبادا در مقابل دشمن بترسم و پاهایم بلرزد و جزو سربازان ولیعصر(عج) قرار نگیرم در حالی که همیشه این را زیر لب زمزمه می کنم اللهم اجعلنی من جندک هم الغالبون.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1014/ شهید احسان سلگی: سرنگونی منافقین به وحدت شما بستگی دارد

1014/ شهید احسان سلگی: سرنگونی منافقین به وحدت شما بستگی دارد