مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 04:202020-10-29اجتماعي

دانش آموزان الیگودر و دلفان کمترین استفاده را از «شاد» دارند


معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: بر اساس آخرین آمارها حدود 75درصد دانش آموزان لرستانی از سامانه شاد استفاده می کنند همچنین شهرستان الیگودرز و بخش کاکاوند دلفان کم ترین میزان استفاده از سامانه شاد را در استان دارند.

- نصرالله بازگیریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمارها حدود 75 درصد دانش آموزان لرستانی از سامانه شاد استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه برای 25 درصد باقیمانده دانش آموزانی که امکان دسترسی به سامانه شاد ندارند برنامه های مختلفی داریم ، افزود: برای این دانش آموزان درس نامه های آموزشی به صورت نوشتاری و CD بین این افراد توزیع می کنیم.

 معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان بیان کرد:دانش اموزان شهرستان الیگودرز در میان شهرستان های استان کمترین میزان دسترسی به سامانه شاد را دارند همچنین وضعیت در بخش های کاکاوند و  سایر بخش های دلفان مناسب نیست.

بازگیریان با اشاره به اینکه در حال حاضر کلاس های درس در مناطق عشایری و روستاهای کم تراکم برگزار می شوند، تصریح کرد: امیدواریم با بهبود شرایط کرونا یی استان در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری کلاس های درس با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرهای لرستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان الیگودر و دلفان کمترین استفاده را از «شاد» دارند

دانش آموزان الیگودر و دلفان کمترین استفاده را از «شاد» دارند