مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 22:052020-10-28سياسي

پخش طنز سیاسی «سگ ها و گربه ها» با موضوع انتخابات آمریکا


پخش مجموعه طنز سیاسی «سگ ها و گربه ها» (Cats and dogs) با موضوع بررسی رویدادها و تحولات جهان از پنجشنبه (هشتم آبان ماه) در شبکه پرس تی وی آغاز می شود.

- پخش مجموعه طنز سیاسی سگ ها و گربه ها (Cats and dogs) با موضوع بررسی رویدادها و تحولات جهان از پنجشنبه (هشتم آبان ماه) در شبکه پرس تی وی آغاز می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی مهدی عرب در 13 قسمت 10 دقیقه ای تولید می شود و لمبیت اوپیک اجرای آن را به عهده دارد.

لمبیت اوپیک مجری باسابقه پرس تی وی از لندن، این بار با برنامه سگ ها و گربه ها به نقد ماجراهای روز جهان پیرامون می پردازد و در ابتدای راه، تلنگری طنزآمیز به جریان انتخابات آمریکا خواهد زد.

مهدی عرب، تهیه کننده سگ ها و گربه ها ، به ایسنا گفت: این برنامه در راستای ظهور جریان راست افراط گرا و پوپولیسم در کشورهای اروپایی و آمریکا و ظهور نسل جدیدی از شاهزاده های جاه طلب در جهان عرب که از دلارهای نفتی، ماجراجویی در منطقه را به یکی از سرگرمی های خود تبدیل کرده اند، تولید شده است و به مرور به سوژه های متعدد در عرصه سیاسی که نشان دهنده انحطاط فکری و اخلاقی سردمداران این کشورها و برملاکننده استانداردهای دوگانه آنها در برخورد با مسائلی مانند دموکراسی، حقوق بشر، اخلاق، آزادی و دیگر ارزش های جهانی است، می پردازد و رویدادهای مرتبط با آنها را در قالب طن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش طنز سیاسی «سگ ها و گربه ها» با موضوع انتخابات آمریکا

پخش طنز سیاسی «سگ ها و گربه ها» با موضوع انتخابات آمریکا