مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 20:202020-10-28سياسي

دستاوردهای جامعه مهدوی به دنیا معرفی شود/ ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی


مدیر حوزه های علمیه لرستان با تاکید بر اینکه دستاوردهای جامعه مهدوی به دنیا معرفی شود، گفت: در این راستا باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام احد عبدالهی، در دورهمی لرستان با موضوع وظایف فعالان فضای مجازی در قبال مهدویت و ظهور ضمن تبریک ایام نهم ربیع الاول گفت: متأسفانه در تمام مقولات به ویژه مقولات دینی آنچه که آسیب زا است تفاسیر ناروا از مقولات و موضوعات است.

وی با اشاره به اینکه باید دقت داشت زمانی که تبیین درست از موضوع داشته باشیم می توانیم نتیجه درستی بگیریم، افزود: با توجه به اینکه هشتم ربیع الاول شهادت امام حسن عسکری (ع) است پس در نهم ربیع الاول موضوع آغاز امامت ولیعصر مطرح می شود، اما برخی این روز را به عنوان روز کشته شدن خلیفه دوم تلقی می کنند که برخی افراد در این رابطه سبب اختلافات بین تشیع و اهل سنت نیز شده اند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان، بیان کرد: رویکردها و نگاه های مختلف به بحث مهدویت وجود دارد، گاهی نگاه ما به مهدویت سطحی است و مهدویت را بحث آخرالزمانی می دانیم که امام زمان (عج) ظهورخواهد کرد و ما نیز جز منتظران ایشان هستیم، شناخت علائم ظهور و آسیب شناسی در رابطه با بحث های مهدویت نیز نگاه سطحی ما می شود، اما نگاه عمیق به مهدویت به این گونه است که مهدویت ظرفیت استخراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای جامعه مهدوی به دنیا معرفی شود/ ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی

دستاوردهای جامعه مهدوی به دنیا معرفی شود/ ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی