مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 17:052020-10-28بين الملل

محکومیت حمله به شهر بردع توسط سفارت ایران در باکو


سفارت ایران در باکو حمله به شهر بردع را محکوم و اعلام کرد: حمله به شهرها و مردم بیگناه خلاف موازین حقوقی و هنجارهای شناخته شده بین المللی و در زمره جنایات جنگی است که هر چه سریع تر باید متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،  سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو امشب (چهارشنبه) در بیانیه ای حمله به شهر بردع (Barda) را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو حمله به شهر بردع را که ده ها کشته و زخمی از غیر نظامیان بر جای گذاشت را به شدت محکوم می کند و ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، مجدداً تاکید می کند حمله به شهرها و مردم بیگناه خلاف همه موازین حقوقی و هنجارهای شناخته شده بین المللی و در زمره جنایات جنگی است که هر چه سریع تر باید متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بامداد یکشنبه ششم مهر ماه دور جدید درگیری های ارمنستان و آذربایجان بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ آغاز شد و علیرغم چند توافق آتش بس، هنوز درگیری ها بین دو کشور در جریان است.

جمهوری اسلامی ایران در این مدت تلاش های زیادی را برای توقف درگیری و برقراری آتش بس صورت داد و در همین خصوص ظریف در رایزنی های تلفنی با همتایان خود در این کشور آنها را به خویشتنداری و توقف درگیری ها دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت حمله به شهر بردع توسط سفارت ایران در باکو

محکومیت حمله به شهر بردع توسط سفارت ایران در باکو