مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-28حوادث

دندان پزشک قلابی شیطان صفت دستگیر شد


رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت دندان پزشک قلابی خبر داد که با جعل مدارک و معرفی خود به عنوان دندان پزشک، تعدادی از بانوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار علی ذوالقدری افزود: زنی با در اختیار داشتن شکواییه‌ای ضمن مراجعه به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران اعلام کرد که برای دریافت خدمات دندان پزشکی به مطبی در خیابان توانیر تهران مراجعه کرده اما مورد آزار و اذیت دندان پزشک قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با دریافت شکایت، تیمی از مأموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند و مشخص شد که متهم از محل گریخته است و در بررسی‌های بیشتر دو پروانه کسب و مهر نظام پزشکی از مطب دندان پزشکی کشف شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به این که در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد مدارک دندان پزشکی و مهر نظام پزشکی جعلی بوده و متهم با مدارک جعلی مطب دندان پزشکی را دایر کرده است، اضافه کرد: هنگام تحقیقات پلیسی، 12 نفر از بانوان دیگر در اظهارات مشابهی از این دندان پزشک شکایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای جنوبی کشور شناسایی شد و با اخذ دستور قضایی تیمی از مأموران پایگاه سوم امنیت عمومی موفق شدند یکم مهر ماه متهم را دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندان پزشک قلابی شیطان صفت دستگیر شد

دندان پزشک قلابی شیطان صفت دستگیر شد