مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:302020-10-28پزشكي

ابتلای 30 معلم و 11 دانش آموز به کرونا در باغملک خوزستان


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک گفت: 30 معلم و 11 دانش‌آموز مبتلا به کووید 19 از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون در شهرستان باغملک شناسایی شده‌اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دکتر امین محمد پور در نشست شورای اداری شهرستان باغملک، با بیان اینکه شناسایی این افراد با انجام تست بالینی صورت گرفت افزود: واحد بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان باغملک با همکاری مربیان بهداشت، نظارت مستمری بر آموزشگاه ها به ویژه مدارس شبانه روزی داشتند و به صورت هفتگی پایش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تست pcr (نمونه‌گیری از مخاط حلق و بینی) برای معلمان و دانش‌آموزان باغملک خارج ار نوبت انجام می‌شود گفت: پایش روزانه دانش‌آموزان و معلمان در مدارس شهرستان باغملک موجب شناسایی سریع مبتلایان به کووید 19 شده به نحوی که تاکنون شاهد هیچ مورد فوت ناشی از این بیماری در دانش آموزان و معلمان نبودیم.

محمد پور ادامه داد: از مجموع 63 مرگ ناشی از ابتلای به کرونا در شهرستان باغملک، تعداد 14 مورد در قلعه تل(10 مورد شهر، چهار مورد روستاها)، هشت مورد در باغملک، هشت مورد در بخش میداوود، هفت مورد در دهستان منگشت، 6 مورد در دوراهی اسلام آباد و چهار مورد در بخش صیدون این شهرستان رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 30 معلم و 11 دانش آموز به کرونا در باغملک خوزستان

ابتلای 30 معلم و 11 دانش آموز به کرونا در باغملک خوزستان