مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:202020-10-28سياسي

امیر صباحی فرد: تعددی به آسمان کشور را بر نمی تابیم


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تعددی به آسمان کشور را بر نمی تابیم و این را در جای های دیگر به اثبات رسانده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در بازدید از مرز اصلاندوز با بیان اینکه آسمان ایران اسلامی خط قرمز ما است اظهار کرد: آسمان کشور در تمامی نقاط چه در نقطه صفر مرزی و چه در عمق خاک ایران مقدس است و همه جا به یک حالت حفظ و حراست می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در مرز اصلاندوز هم همچون 3 هزار و 700 نقطه پدافندی که نیروی پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد بهترین و مجهزترین پدافند‌های هوایی مستقر شده است.

صباحی فرد با بیان اینکه نیرو‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت شبانه روزی و بدون وقفه آسمان کشور را رصد و پایش می‌کنند و از این بابت به مردم ایران اطمینان می‌دهیم.

وی در توصیه‌هایی به مرزنشینان استان اردبیل گفت: از مرزنشینان می‌خواهیم همچون دوران هشت سال دفاع مقدس سعه صدر و بردباری داشته باشند چرا که ما تخلف، تعددی و تجاوز به آسمان کشور را بر نمی‌تابیم و این را در جای‌های دیگر به اثبات رسانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: تعددی به آسمان کشور را بر نمی تابیم

امیر صباحی فرد: تعددی به آسمان کشور را بر نمی تابیم