مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:052020-10-28حوادث

سارقان 50 میلیاردی رشت در یکی از استان های مرکزی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارقان 50 میلیارد ریالی یکی از منازل شهر رشت در یکی از استان های مرکزی کشور خبر داد و گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار عزیزاله ملکی در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل مسکونی در شهرستان رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی سرنخ ها، سرانجام کارآگاهان آگاهی سرنخی از سارقان به دست آوردند، افزود: با توجه به غیربومی بودن سارقان، مأموران عملیات ویژه آگاهی ضمن اخذ نیابت قضایی در قالب سه تیم به سه استان کشور اعزام شدند.

سردار ملکی به دستگیری سه سارق حرفه ای 24، 27 و 32 ساله در یک ویلای مجلل در یکی از استان های مرکزی اشاره و بیان کرد: دو سارق دیگر این پرونده نیز توسط پلیس آگاهی استان البرز به جرم سرقت دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده سابقه دار هستند، افزود: از مخفیگاه متهمان مقداری طلای سرقتی و ابزار و ادوات سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه سارقان فقط از یک منزل مسکونی در رشت حدود 50 میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده اند، ادامه داد: تحقیقات پلیس برای تکمیل جزییات و تعداد سرقت های انجام شده توسط متهمان و همچنین دستگیری متهم متواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان 50 میلیاردی رشت در یکی از استان های مرکزی دستگیر شدند

سارقان 50 میلیاردی رشت در یکی از استان های مرکزی دستگیر شدند