مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-28سياسي

آغاز فصل جدید تحقیقاتی بسیج دانشجویی در جهت حل مشکلات کشور


معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بسیج دانشجویی فصل جدیدی برای مواجهه با مسائل کشور و حل آن ها را باز و آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد اقبالی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس، در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی مراکز تحقیقات و پژوهشی در حوزه های مختلف پزشکی، علوم انسانی، مهندسی، علوم پایه و…، یکی از اهداف این مراکز را حل مسائل برشمرد و اظهار داشت: با هدایت دانشجویان به سوی مسئله محوری می توان حرکتی در نظامات دانشگاهی و علمی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی فصلی نوین برای مواجهه با مسائل کشور و حل آنها را باز و آغاز کرده است افزود: این مراکز به صورت حرفه ای به حل مسائل و مشکلات کشور می پردازد و در این زمینه دستاوردهای خوبی داشته ایم که مؤید تأثیر شایسته این حرکت علمی است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: مراکز تحقیقاتی این مجموعه فرصتی جدید در اختیار دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی قرار می دهد و زیرساخت ورود بسیج دانشجویی در عرصه علم و فناوری را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصل جدید تحقیقاتی بسیج دانشجویی در جهت حل مشکلات کشور

آغاز فصل جدید تحقیقاتی بسیج دانشجویی در جهت حل مشکلات کشور