مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-28سياسي

اختلافات بر سر حوزه های انتخابیه کرکوک؛ مانعی بر سر راه تکمیل قانون انتخابات عراق


پارلمان عراق در پی اختلاف نظرها درباره حوزه های انتخابیه استان کرکوک، مجددا از حل و فصل نهایی پرونده حوزه های انتخابیه ناکام ماند.

- اختلافات بر سر حوزه های انتخابیه کرکوک؛ مانعی بر سر راه تکمیل قانون انتخابات عراق پارلمان عراق در پی اختلاف نظرها درباره حوزه های انتخابیه استان کرکوک، مجددا از حل و فصل نهایی پرونده حوزه های انتخابیه ناکام ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، پارلمان عراق در پی اختلاف نظرها درباره حوزه های انتخابیه استان کرکوک، مجددا از حل و فصل نهایی پرونده حوزه های انتخابیه ناکام ماند، این در حالی است که قومیت های مختلف کرکوک (عرب، ترکمان و کُرد) برای برگزاری نشست های مشترک به منظور دستیابی به تفاهم و نقطه نظر مشترک در تلاش هستند.

در همین رابطه، کمیسیون حقوقی پارلمان عراق تاکید کرده است در صورتی که سه قومیت نام برده نتوانند در رابطه با حوزه های انتخابیه کرکوک به توافق دست یابند، پیش نویس قانون بر اساس اکثریت آرای نمایندگان تعیین تکلیف خواهد شد.

در جلسه شب گذشته پارلمان عراق که تا ساعات پایانی شب به طول انجامید نمایندگان پارلمان موفق شدند از پرونده حوزه انتخابیه نینوا و کرکوک پس از گفت وگوها و جلسات متعدد، حوزه انتخابیه نینوا را تعیین تکلیف کنند اما به دلیل اختلافات موجود میان طیف های کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات بر سر حوزه های انتخابیه کرکوک؛ مانعی بر سر راه تکمیل قانون انتخابات عراق

اختلافات بر سر حوزه های انتخابیه کرکوک؛ مانعی بر سر راه تکمیل قانون انتخابات عراق