مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-28سياسي

زندگی و تربیت به سبک شهدا


مجمع فرهنگی میعاد با شهیدان فارس یک مرکز فرهنگی چند جانبه است که از سال 70 تا کنون با محوریت زندگی و تربیت به سبک شهدا در شهر شیراز فعالیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در ابتدای کار با همت جمعی از یادگاران دفاع مقدس گروه تشکیل شد و پس از گذشت مدت کوتاهی با حضور جوانان و نوجوانان با بصیرت و نسل های بعد از جنگ، فعالیت های این گروه گسترده شد و پس از دو سال، اولین کاروان زیارتی راهیان نور در نوروز 1372 در این مجموعه فرهنگی راه اندازی شد.

هر سال که می گذشت این کاروان گسترده تر شده و فعالیت های این گروه نیز که عمدتاً با محوریت شهدا انجام می شد توسعه یافت و افراد زیادی با حضور در اردوهای راهیان نور این مجمع که هرساله با شعار خاصی برگزار می شد؛ تحویل سال و روزهای آغازین نوروزشان را در مناطق جنگی سپری می کردند و پس از بازگشت نیز در اختتامیه اردو به بازگویی خاطرات و تکمیل آرشیو عکس و سوغات ماندگار و توشه سفر می پرداختند.

کرونا و شرایط خاص نوروز 99، کام بسیاری از همراهان و هم سفران نوروز میعاد را تلخ کرد و نوروز 99 را با خاطرات سال های قبل سپری کردند.

یکی از مهمترین شاخصه هایی که باعث ماندگاری این مجموعه شده است، حضور جوانان نخبه مومن و انقلابی در این مجموعه است که با نوآوری های خود، دامنه فعالیت های مجمع را بیش از پیش گسترده نمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی و تربیت به سبک شهدا

زندگی و تربیت به سبک شهدا