مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-28سياسي

لزوم اتحاد هنرمندان مقابل اهانت های تفرقه افکن/ این یک بازی کثیف است


دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معتقد است اهانت به پیامبر بزرگ اسلام(ص) و حمایت رییس جمهور فرانسه از این اهانت، یک بازی کثیف سیاسی علیه اسلام و مسلمانان است.

- دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معتقد است اهانت به پیامبر بزرگ اسلام(ص) و حمایت رییس جمهور فرانسه از این اهانت، یک بازی کثیف سیاسی علیه اسلام و مسلمانان است.

حسین مسافرآستانه دبیر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در واکنش به اهانت های صورت گرفته از سوی مجله شارلی ابدو به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و حمایت امانوئل مکرون رییس جمهور کشور فرانسه از این اهانت ها با بهانه آزادی بیان، به خبرنگار مهر گفت: کشوری که ادعای آزادی بیان و دموکراسی دارد باید حقوق همه مردم با هر اعتقاد و تفکری را رعایت کند در حالی که ما شاهدیم رییس جمهور کشور فرانسه علیرغم این ادعا، کاملاً مستبدانه و یکجانبه به عقاید دیگران به ویژه مسلمانان توهین می کند.

وی تأکید کرد: تمام ادیان الهی احترام متقابل برای انسان ها را حق مسلم دانسته اند و هیچ قومی را بر دیگری برتری نداده اند مگر به تقوا و پرهیزگاری.

احترام و مهربانی شعار اسلام است.

مسافرآستانه این اقدامات اهانت آمیز کشورهای اروپایی و آمریکا را یک ترفند و بازی کثیف سیاسی دانست و یادآور شد: چندین سال است که کشورهایی نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتحاد هنرمندان مقابل اهانت های تفرقه افکن/ این یک بازی کثیف است

لزوم اتحاد هنرمندان مقابل اهانت های تفرقه افکن/ این یک بازی کثیف است