مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-28اقتصادي

جزییات محاسبه بلیت قطارشهری مشهد براساس مسافت


مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: با متغیر شدن بهاء بلیت مترو حداقل کرایه بدون تخفیف برای دو ایستگاه 750 و حداکثر کرایه 1300 تومان خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: با متغیر شدن بهاء بلیت مترو حداقل کرایه بدون تخفیف برای دو ایستگاه 750 و حداکثر کرایه 1300 تومان خواهد بود.

وحید مبین مقدم در گفت وگو با ایسنا در خصوص متغیر شدن کرایه قطار شهری مشهد اظهار کرد: برمبنای لایحه جدیدی که در شورای شهر مشهد به تصویب رسید، نحوه دریافت کرایه قطارشهری تغییر می کند.

شیوه جدید محاسبه کرایه قطارشهری دارای چندین پارامتر است؛ پارامتر اصلی برمبنای تعداد ایستگاه طی شده است، یعنی هرچه تعداد ایستگاه طی شده کم تر باشد هزینه سفر کمتری دریافت می شود و هرچه تعداد ایستگاه زیادتر باشد این کرایه بیشتر می شود.

وی افزود: حداقل کرایه بدون تخفیف برای دو ایستگاه 750 و حداکثر کرایه 1300 تومان برای 23 تا 25 ایستگاه است که نحوه محاسبه مسافت به این صورت است که فرد، هم در زمان ورود و هم در هنگام خروج من کارت می زند و با توجه به مسافت طی شده، میزان هزینه کسر می شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد در خصوص انواع تخفیفات این طرح بیان کرد: یکسری تخفیفات به کرایه دریافتی تعلق میگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محاسبه بلیت قطارشهری مشهد براساس مسافت

جزییات محاسبه بلیت قطارشهری مشهد براساس مسافت