مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-28سياسي

نام خیابان نوفل لوشاتو تغییر می کند؟


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: نامگذاری خیابان نوفل لوشاتو ریشه در اتفاقات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی دارد و تغییر نام آن مناسب نیست.

- زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره پویش تغییر نام خیابان نوفل لوشاتو به محمد رسول الله (ص) در پی هتک حرمت چند باره دولت فرانسه به ساحت مقدم پیامبر اکرم (ص) و اسلام اظهار داشت: نامگذاری خیابان نوفل لوشاتو ریشه  اتفاقات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و نباید از این ظرفیت ها دور شویم.

وی افزود: نوفل لوشاتو خیابان محل استقرار امام خمینی (ره) در زمان انقلاب اسلامی است و امام از این مکان  هدایت انقلاب را در دست داشت و تغییر نام این خیابان به نوعی پاک کردن هویتی از کشور محسوب می شود.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدام بسیار ناپسند رییس جمهور فرانسه در دفاع از هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) و اسلام گفت: اعتراض به این هتک حرمت می تواند به صورت نصب بنر در خیابان های پایتخت باشد شهروندان نیز اگر پیشنهادی داشته باشند حتما مورد توجه مدیریت شهری قرار خواهد گرفت و ما از این مسأله استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام خیابان نوفل لوشاتو تغییر می کند؟

نام خیابان نوفل لوشاتو تغییر می کند؟